Szavazz gyorsan!

A Hírszőnyeg alapelvei:
  • Gyorsaság
  • Értékelés

24 órán belüli Google indexálás!

Azonnal megjelenítjük a híreket! 24 órán belül indexálja a beküldött tartalmat a Google! Küldd be a cikkeidet és tapasztald a gyorsaságot. Értékeld a híredet és a többi cikket. A megszerzett minősítés alapján kerülnek pozicionálásra a tartalmak.

Fekvőtámasz: hogyan kezdd el ha nem vagy edzésben

A fekvőtámaszról szinte mindenki hallott. Az egyik alapgyakorlat, amit bárhol, bármikor elvégezhetünk, mégis sokan ellenségesen gondolnak rá és inkább kihagyják a sportból, mivel egyet sem tudnak szabályosan megcsinálni. Pedig van rengeteg könnyített verziója, ami már elegendő ahhoz, hogy elkezdhessük az izomépítést, ami egyik alapfeltétele a sikeres fogyókúrának. Ráadásul megszerzett izmainkat a mindennapi életben is fel tudjuk használni.

A legkímélőbb módja, ha a falnak dőlve kezdjük el a karhajlítást és nyújtást, majd már megy húsz, először egy asztalnak támaszkodva folytatjuk, később az ágy szélének támaszkodva és rövid idő alatt eljutunk odáig, hogy már a földön fekve is képesek vagyunk szabályosan kivitelezni ezt a nagyon hasznos gyakorlatot.

Ha szeretnéd videókon is látni a különböző fokozatokat, esetleg kíváncsi vagy a nehezített verziókra is, a fenti linkre kattintva nézd meg cikkünket, amit kifejezetten erre a célra írtunk.

Forrás: https://fitnessfiesta.hu

Minősítésed: Nincs Átlag: 4 (2 szavazat)