Vírusmarketing általában

A vírusmarketing a "gerillamarketing" egyik formája, amely az online közönség felé gyorsan és hatékonyan kommunikál. Az egyedülállósága abban mutatkozik, hogy irányítása nem a hagyományos marketingstratégiákra lépül, hanem az információ közzététele után önélló életre kel. A küldött üzenet (akár vizuális, akár írott formában van) a befogadó által kerül továbbításra.

Általánosságban elmondható, hogy a módszer sikere az üzenet elkészítésében dől el. Az alapvető szabályokat figyelembe kell venni, mert ha nem ezek szerint indítunk "vírusmarketing" kampányt, már az elején elakad a folyamat. A kampányt komoly felmérés, tervezés kell hogy megelőzze, az üzenet legyártásában alkalmazni kell íratlan szabályokat, a közzétételnél pedig figyelembe kell venni a módszer sajátosságaira vonatkozó irányelveket.

Minősítésed: Nincs Átlag: 4.2 (5 szavazat)

Ments meg egy dokit!

Ne használj orvosi maszkot! Hagyd meg azoknak, akik az első vonalban küzdenek a járvány idején! Készíts, vásárolj mosható textil maszkot! Így nem a világszerte szűkös készletű orvosi maszkokat használod, és jut azoknak, akiknek legjobban szükségük van rá.

Ments meg egy dokit! Eljött a Te időd, amikor már nem hanyatt fekve otthon mented meg a világot, hanem teszel is valamit.

Ments meg egy dokit! Ezzel lehet,hogy szeretteid közül is megmentesz valakit. Ne késlekedj, cselekedj!

Ments meg egy dokit! Nézd meg a kihívást, és add tovább! Légy gyorsabb, mint a vírus! Most használd a szociális hálókat, mert életeket menthetsz.

És ments meg egy dokit!

Google+

Link Portas Linkkatalógus