Hogyan tehető könnyebbé az irodaköltöztetés?
Egy iroda költözésénél a leghatékonyabb, ha minél gyorsabban lezajlik az egész munkafolyamat, hogy mihamarabb tudjanak dolgozni az alkalmazottak, mert a sok időkiesés alacsonyabb bevételt eredményezhet. Gyorsabbá tehetjük az egészet, ha időben gondoskodunk parkolóhelyről, a legtöbb esetben csak annyit kell tenni, hogy a várható költözésről szólunk a portásoknak vagy az üzemeltetőknek, akik kérésünknek eleget tesznek és kiírják, hogy költözés miatt szíveskedjenek a területet szabadon hagyni. Rengeteg időt takaríthatunk meg, ha lapra szereljük azokat a bútorokat, amelyeket lehet, a hozzájuk tartozó csavarokat pedig gondosan becsomagoljuk és felcímkézzük. Ezzel az összeszerelést is lényegesen könnyebbé tesszük az irodaköltöztetés után.
Az irodabútorok általában lényegesen nehezek, főleg azok, amelyek még szét sem szerelhetőek. Ezeknek a szállítása bonyolultabb és szakértelmet igényel, azért is mert az asztalokon és ülőalkalmatosságokon kívül számos technikai, elektronikai eszközt is el kell juttatni a célállomásra, sokszor még páncélszekrényeket is. Időben gondoskodni kell arról, hogy megfelelő számban álljanak rendelkezésre a rakodók a szükséges eszközökkel együtt.