Szavazz gyorsan!

A Hírszőnyeg alapelvei:
  • Gyorsaság
  • Értékelés

24 órán belüli Google indexálás!

Azonnal megjelenítjük a híreket! 24 órán belül indexálja a beküldött tartalmat a Google! Küldd be a cikkeidet és tapasztald a gyorsaságot. Értékeld a híredet és a többi cikket. A megszerzett minősítés alapján kerülnek pozicionálásra a tartalmak.

Marketing tevékenységek a jövőben

A marketing, mint fogalom már régóta jelen van hazánkban. Az évek, évtizedek alatt kiforrott, szinte minden területen jelen van. Mindenekelőtt érdemes tisztázni, hogy mit is értünk marketingen.

Ez a halmaz nagyon sok elemből épül fel. Talán a legegyszerűbb megfogalmazás az alábbi lehet: „A marketing az egyik olyan gazdasági kifejezés, amire nincs egységes definíció. Szűkebb értelemben a marketing egy olyan vállalati tevékenység, ami a vevők, vagy felhasználók igényeinek kielégítése érdekében elemzi a piacot, meghatározza az eladni kívánt termékeket és szolgáltatásokat, megismerteti azokat a fogyasztókkal, kialakítja az árakat, megszervezi az értékesítést és befolyásolja a vásárlókat. Bizonyos értelemben a fogyasztói igényt is befolyásolja, új termékek bevezetésével, azaz innovációval.” (wikipédia- a szabad enciklopédia)

Az elmúlt években, évtizedben nagy teret nyert az online marketing, melynek legismertebb területei a keresőmarketing és a keresőoptimalizálás. De természetesen a piac sokkal több lehetőséget nyújt azoknak, akik időben felismerik és alkalmazzák őket. Gondolhatunk itt a blog-, az apró-, vagy akár a videó marketingre, de a „gerilla”, vagy vírusmarketing fogalma is ismerősen cseng már a piacon.

A marketing tevékenységekkel foglalkozó cégek rendszerint specifikusan területekre szakosodnak. Mindenki a saját tevékenységében nyújt szolgáltatásokat. Jellemzően találkozhatunk: honlap készítés és webdesign kapcsolatokkal; design és online marketin tevékenységekkel; grafikai tervezéssel (arculat- és logótervezés), linkmarketing és keresőoptimalizálással; piackutatással és telemarketinges direkt értékesítéssel, és egyéb konstrukciókkal. A cégek az internetes keresést igénybe véve könnyedén kiválaszthatják mely reklám, marketing, vagy PR formákat építik be költségvetésükbe.

Optimális esetben – a magára dó cég – az arculattervezéssel indítja stratégiáját. Megbízza az aktuális céget, hogy készítsen terveket, mintákat a névjegykártyától a céges papírokon át, egészen a logótervezésig. Amint a választott arculat rendelkezésre áll, ahhoz illő weboldalt készíttet, ami jól tükrözi a cég célközönségét, irányvonalait. Ehhez egy webdesign szolgáltatót keres, mely elkészíti az oldalt. Ha a vállalat ad a marketingre és tisztában van az internet nyújtotta előnyökkel, akkor egy újabb partnert keres, aki megfelelően optimalizálja weboldalát, és kiépíti a hivatkozásokat, ezzel generálva a jobb pozíciót a nagyobb keresőrendszerekben. A cég termékei, szolgáltatása így eljut az érdeklődőkhöz és nagyobb forgalmat eredményez. A teljes siker érdekében – főleg ha egy új termékről, vagy szolgáltatásról beszélünk - érdemes a már jól bevált direkt marketing eszközöket is bevetni, hiszen ezek közvetlenül (telemarketing, direkt mail kampány, stb) ismertetik meg a céget azokkal, akik nem az internet csatornáin keresnek.

A problémát általában az jelenti, hogy a jó és eredményes marketinghez az előbbi leírásnál sok időre van szükség, hiszen több területről van szó, melyeknél több 10 vagy akár több 100 vállalkozás jöhet szóba a megfelelő kiválasztásánál. Rendszerint az is meghosszabbíthatja a folyamatot, hogy az újabb területnél (pl: keresőoptimalizálás és linkmarketing) a korábban más által elkészített weboldal hozzáférésének beszerzése, az oldal szerkezetének, struktúrájának átalakítása is időbe kerül. Az előzetes marketing és piackutatások alapján felállított „marketingterv” is csúszhat ilyen esetekben.

A modern üzleti életben egyre valószínűbb, hogy ezeket a problémákat mind a vállalkozások vezetői, mind a helyzetet felismerő marketing cégek a komplexitás felé mozdulnak el. Az igény a marketing folyamatok egy kézben tartását fogják jelenteni, így a piac várhatóan ehhez igazodik majd.

Azok a marketinggel foglalkozó hazai cégek, melyek egy szolgáltatásban – akár egy csomagban – biztosítani tudnak több területet (a névjegykártyától a termékbevezetésig) nem csak az ügyfelek, megbízók igényeinek eredményes kielégítését, de saját forgalmuk növelését is előmozdíthatják.

Minősítésed: Nincs Átlag: 4 (2 szavazat)

Ments meg egy dokit!

Ne használj orvosi maszkot! Hagyd meg azoknak, akik az első vonalban küzdenek a járvány idején! Készíts, vásárolj mosható textil maszkot! Így nem a világszerte szűkös készletű orvosi maszkokat használod, és jut azoknak, akiknek legjobban szükségük van rá.

Ments meg egy dokit! Eljött a Te időd, amikor már nem hanyatt fekve otthon mented meg a világot, hanem teszel is valamit.

Ments meg egy dokit! Ezzel lehet,hogy szeretteid közül is megmentesz valakit. Ne késlekedj, cselekedj!

Ments meg egy dokit! Nézd meg a kihívást, és add tovább! Légy gyorsabb, mint a vírus! Most használd a szociális hálókat, mert életeket menthetsz.

És ments meg egy dokit!

Google+

Link Portas Linkkatalógus