Online Pénztárgép Átállás
Igényeljen MOST online pénztárgépet!
Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket/leendő Ügyfeleinket, hogy online pénztárgép megvásárlására megrendeléseket felveszünk! Rendeléseiket a sales@cttservice.hu címre elküldve adhatják le, vagy töltsék ki a lentebb található kapcsolati űrlapot, mellyel azonnal elkészül a megrendelés visszaigazolás. Kérjük, e-mail-ben, postai úton vagy személyesen küldjék vissza részünkre az aláírásukkal ellátott dokumentumot. Levelük mellékleteként csatolják a "PTGREG" igénylő lap alapján benyújtott, és a NAV-tól visszakapott regisztrációs kódot (vonalkódos oldal) tartalmazó bizonylatot. Ezek beérkezése után rögzítjük megrendelésüket és ellenjegyezve visszaküldjük. Augusztus 31. után, az év végéig, a NAV regisztrációs kód felmutatásával továbbra is használhatják meglévő pénztárgépeiket, ellenőrzés esetén még nem szankcionálja Önöket az Adóhatóság!Szeptember 30-a után, szükséges a pénztárgép értékesítő által kiadott megrendelés visszaigazolás is! A megrendelésük leadásával, időben tájékoztatást fogunk adni az új gépek érkezéséről és biztosíthatjuk Ügyfeleinket, hogy minél nagyobb termékválasztékból tudják majd eldönteni, hogy melyik típus a legmegfelelőbb üzletvitelükhöz. Bővebb felvilágosítást telefonszámainkon kaphatnak. A megrendelésekre előleget nem veszünk fel! A megrendelésekben senkit nem kötelezünk el konkrét típus megvásárlására!