Hírlevél sablonok

Aktív és passzív zónák a weboldalon, hirdetés pozícionálása, fontos információk elhelyezése a hírlevélben. Ha esetleg túl bonyolult első hallásra ez a szöveg, akkor ne ijedjen meg, elmagyarázom. Tudja hogy miért rakják tele a szupermarketek pénztárainak környékét mindenféle aprósággal? Azért, hogy a távozás előtt még egyszer felhívják a figyelmét arra, hogy mit nem vásárolt meg. A boltokban vannak aktív és passzív helyek, azaz adott helyről több, vagy kevesebb árut választanak a vevők. Ugyan ez megvan a weboldalak esetében is, sőt, egy adott hírlevél bizonyos területe is lehet fontosabb, mint a többi. Ha profi hírlevél sablonok közül választ, akkor Önnek nem kell azon aggódnia, hogy a fontosnak vélt információ mellett elsiklik az ügyfél figyelme.

Még nincs szavazat

Ments meg egy dokit!

Ne használj orvosi maszkot! Hagyd meg azoknak, akik az első vonalban küzdenek a járvány idején! Készíts, vásárolj mosható textil maszkot! Így nem a világszerte szűkös készletű orvosi maszkokat használod, és jut azoknak, akiknek legjobban szükségük van rá.

Ments meg egy dokit! Eljött a Te időd, amikor már nem hanyatt fekve otthon mented meg a világot, hanem teszel is valamit.

Ments meg egy dokit! Ezzel lehet,hogy szeretteid közül is megmentesz valakit. Ne késlekedj, cselekedj!

Ments meg egy dokit! Nézd meg a kihívást, és add tovább! Légy gyorsabb, mint a vírus! Most használd a szociális hálókat, mert életeket menthetsz.

És ments meg egy dokit!

Google+

Link Portas Linkkatalógus