Hogyan tehető könnyebbé az irodaköltöztetés?

Egy iroda költözésénél a leghatékonyabb, ha minél gyorsabban lezajlik az egész munkafolyamat, hogy mihamarabb tudjanak dolgozni az alkalmazottak, mert a sok időkiesés alacsonyabb bevételt eredményezhet. Gyorsabbá tehetjük az egészet, ha időben gondoskodunk parkolóhelyről, a legtöbb esetben csak annyit kell tenni, hogy a várható költözésről szólunk a portásoknak vagy az üzemeltetőknek, akik kérésünknek eleget tesznek és kiírják, hogy költözés miatt szíveskedjenek a területet szabadon hagyni. Rengeteg időt takaríthatunk meg, ha lapra szereljük azokat a bútorokat, amelyeket lehet, a hozzájuk tartozó csavarokat pedig gondosan becsomagoljuk és felcímkézzük. Ezzel az összeszerelést is lényegesen könnyebbé tesszük az irodaköltöztetés után.

Az irodabútorok általában lényegesen nehezek, főleg azok, amelyek még szét sem szerelhetőek. Ezeknek a szállítása bonyolultabb és szakértelmet igényel, azért is mert az asztalokon és ülőalkalmatosságokon kívül számos technikai, elektronikai eszközt is el kell juttatni a célállomásra, sokszor még páncélszekrényeket is. Időben gondoskodni kell arról, hogy megfelelő számban álljanak rendelkezésre a rakodók a szükséges eszközökkel együtt.

Még nincs szavazat

Ments meg egy dokit!

Ne használj orvosi maszkot! Hagyd meg azoknak, akik az első vonalban küzdenek a járvány idején! Készíts, vásárolj mosható textil maszkot! Így nem a világszerte szűkös készletű orvosi maszkokat használod, és jut azoknak, akiknek legjobban szükségük van rá.

Ments meg egy dokit! Eljött a Te időd, amikor már nem hanyatt fekve otthon mented meg a világot, hanem teszel is valamit.

Ments meg egy dokit! Ezzel lehet,hogy szeretteid közül is megmentesz valakit. Ne késlekedj, cselekedj!

Ments meg egy dokit! Nézd meg a kihívást, és add tovább! Légy gyorsabb, mint a vírus! Most használd a szociális hálókat, mert életeket menthetsz.

És ments meg egy dokit!

Google+

Link Portas Linkkatalógus