fókuszcsoport

Hogyan növelhetjük a látogatóink számát?

Milyen irányba változtak a fókuszcsoportok az évek során? Milyen kutatási innovációk vannak? A Haszon-Magazin weboldalon lévő cikkben a fókuszcsoporti szolgáltatásokról tudhat meg többet. Conjoint, netnográfia és ilyesmi. De ha ez nem elég és egy online kutatásokkal foglakozó szakértő véleményére kíváncsi, akkor látogasson el egy piackutató honlapjára! Sok hasznos tudnivaló kiderül.

Fókuszcsoport tudnivalók - Mire jó?

Nincsen jobb annál, mint amikor ügyfeleink közvetlen mondanak véleményt egy szolgáltatásról. Úgynevezett fókuszcsoportok már korábban is akadtak, de a netes világnak köszönhetően már akár online is létrehozhatóak! Hogy miért jó ez? Hát azért, mert az online fókuszcsoportnak az offline -al ellentétben nem léteznek földrajzi határai. Így sokkal több ügyfél véleményét hallgathatjuk meg.

Ments meg egy dokit!

Ne használj orvosi maszkot! Hagyd meg azoknak, akik az első vonalban küzdenek a járvány idején! Készíts, vásárolj mosható textil maszkot! Így nem a világszerte szűkös készletű orvosi maszkokat használod, és jut azoknak, akiknek legjobban szükségük van rá.

Ments meg egy dokit! Eljött a Te időd, amikor már nem hanyatt fekve otthon mented meg a világot, hanem teszel is valamit.

Ments meg egy dokit! Ezzel lehet,hogy szeretteid közül is megmentesz valakit. Ne késlekedj, cselekedj!

Ments meg egy dokit! Nézd meg a kihívást, és add tovább! Légy gyorsabb, mint a vírus! Most használd a szociális hálókat, mert életeket menthetsz.

És ments meg egy dokit!

Google+

Link Portas Linkkatalógus