A feliratkozás alapú e-mail marketingről

Volt már veled, hogy megnyitod az e-mailjeidet és azt látod, hogy pontosan azt az árucikket ajánlják neked, amire néhány napja Te magad is rákerestél? Tényleg lehetséges ez? Mi módon lehet a reklám ennyire "testre szabott"? A Pénzért Mindent-en lévő cikkben az e-mail marketingről és a feliratkozásos reklámokról olvashatsz bővebben. Klikk linkre!

Még nincs szavazat

Ments meg egy dokit!

Ne használj orvosi maszkot! Hagyd meg azoknak, akik az első vonalban küzdenek a járvány idején! Készíts, vásárolj mosható textil maszkot! Így nem a világszerte szűkös készletű orvosi maszkokat használod, és jut azoknak, akiknek legjobban szükségük van rá.

Ments meg egy dokit! Eljött a Te időd, amikor már nem hanyatt fekve otthon mented meg a világot, hanem teszel is valamit.

Ments meg egy dokit! Ezzel lehet,hogy szeretteid közül is megmentesz valakit. Ne késlekedj, cselekedj!

Ments meg egy dokit! Nézd meg a kihívást, és add tovább! Légy gyorsabb, mint a vírus! Most használd a szociális hálókat, mert életeket menthetsz.

És ments meg egy dokit!

Google+

Link Portas Linkkatalógus